Tiga Semester Lagi Nak Habis Diploma








Tak sangka. Pejam celik pejam celik. Dah Sampai penghujung semester 3 aku belajar kat Limkokwing University Of Creative Technology ni. Aku macam tak rasa apa-apa pun. Pelbagai pengalaman yang aku dapat sejak aku datang belajar kat sini. Daripada kurang pandai berenang, akhirnya aku dapat juga berenang macam orang lain. Hehe. Aku rasa macam seronok pula aku belajar kat sini. Dulu aku dengar je aku nk belajar kt limkokwing, aku rasa macam xnk masuk je kt sini. Tapi bila aku fikir pula parents aku beria-rian sangat aku sambung belajar kat sini, semangat aku mula berubah. Time tak boleh blah sekali time mula-mula aku masuk sini. Aku macam seorang yang pendiam. Bila aku dh sampai pertengahan semester 1, aku mula balik perangai loyar buruk aku. haha. 

Keputusan semester 1 aku juga baik. Sampai bapa aku sendiri terkejut tengok keputusan aku tu. Dia macam tak percaya. Tapi semester 2 aku agak merosot. Markah aku turun mendadak. Aku pun tak tahu macam mana boleh turun mendadak macam tu. Semester 3 nie plak aku tak sabar nak tengok keputusan aku. Rasa takut jew. Maklumlah, semakin naik sem nie makin susah plak subject. Aku pun tak faham sangat apa yang lecterur aku terangkan kt aku. Aku buat-buat faham je diorang ajar apa. Aku juga tak sabar nak naik semester 4 nie. Aku dengar-dengar daripada senior-senior aku subject makin susah. So, aku kne lah belajar rajin-rajin lagi semester nie.

Dah habis semester 3 nie aku rasa macam boring jew. Tak tau nak wat ap duduk kt hostel nie lama-lama. Tiap-tiap malam jew mesti tengok bola(mestilah tengok...orang lelaki kn..) Sampai bengkak mata aku nie tidur lewat-lewat. Pastu bangun time matahari terpacak kat atas kepala aku nie. Ish3...

Bila fikir pasal cuti nie, aku rasa nak balik jew kampung. Rindu plak aku kt mak n adik aku yang kecil aku yang comel sorang nie.



Bilalah aku boleh balik nie? Rindu sangat-sangat dah nie. :( ....


p/s Alaaa....England Own Goal Lah plak. 





2 comments:

  1. Wahhh,tak lama lagi tu..3 sem jak lagi.Rajin2 stdy,insyaAllah boleh score subjek.Jangan slalu amalkan tido lewat,tido jam 10 bangun jam 4 tengok bola..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'a. tiga sem lagi tu. habis dip nie boleh lh luangkan masa ngan kawan2 kt sarawak tu sebelum krja. hehe. xpe2. time bola nie kteorang cuti. heheh

      Delete

Terima Kasih Atas Budi Anda Semua.
Kalau Nak Komen,
Komenlah lagi tanpa rasa segan-silu.