Gerangan Orang Dengki Dalam Blogger Aku.




Aku tidak tahu siapa gerangan orang yang bergitu dengki sangat kat aku. Tetiba jew dtg blog aku. Pastu tuduh aku copy and paste semua benda. Ko tu kne sedar. Kalau ko nk marah-marah pun, ko kne selidiki dulu. Ko ingat semua artikel aku nie copy and paste kew. Ada jugak aku wat sendiri dengan titik peluh aku sendiri lh wei. Ko xyah lh nk bising-bising kt aku. Menyemak jew ko ni. Ko tu dh kurang ajar ckit ngan aku. Aku x kacau hidup kau. Kau xyah nk kacau hidup aku. Kepada sesiapa yang rasa artikel korang aku copy paste, korang bagitau jew. Jgn jd mcm budak tu. dtg melulu. Pastu marah2. Ko tu bagus sgt kew?! Aku bkn xdew idea lh wei. Aku busy study aku nie. Banyak idea yang aku ada. Just malas nk update. Kalau blog blh block orang, mmg aku dh block ko tu. Dasar orang x sedar diri. Kalau ko bagus sgt, ko fikir jew pasal diri ko tu. 

2 comments:

Terima Kasih Atas Budi Anda Semua.
Kalau Nak Komen,
Komenlah lagi tanpa rasa segan-silu.