Sayang Bapa Saya!!!!

♠ Dihantar oleh Abdul Hafiz dalam at 6/17/2012 01:50:00 AM


Kita mulakan dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim. Semoga Allah merestui semua yang kita hendaki. Alhamdulillah kita dilahirkan didalam dunia yang indah ini. Ciptaan-Nya yang bergitu indah sekali telah membuka ruang kita untuk terus hidup. Bapa? Siapa dia? Bapa adalah seorang ketua rumah bagi kita yang belum berkahwin nie. Dia lah pejuang dalam keluarga kita. Tak kira macam mana dia, sejahat mana dia, seteruk mana dia, dia tetap bapa kita untuk dunia dan akhirat.
Hari ni adalah hari bapa. Dan saya tidak akan lepaskan peluang untuk ucapkan selamat hari bapa kepada bapa saya. Walaupun dia begitu jauh dengan saya, namun saya tetap akan ucap. Ucap guna blog je lh. Nak guna h/p tak boleh. H/p tak ada lah plak. H/p semua rosak. So? 

Bapa. Terima kasih kepada bapa sebab telah membesarkan saya hingga menjadi seorang lelaki yang berguna. Bapa memberi ruang kepada saya untuk berdikari dengan membiarkan saya sambung belajar jauh-jauh macam nie. Saya amat bersyukur. Kalau bapa tak ada, comfirm saya tak boleh sambung belajar kat sini(LimKokWing). Maybe saya akan menjadi seorang penjual anggur yang terkenal(penganggur).

Bapa. Maafkan saya sekiranya saya ada berbuat silap terhadap bapa. Saya maybe ada tersalah cakap dengan bapa. Macam hari tu, mungkin bapa tersinggung. Bukan niat saya untuk menyinggung perasaan bapa. Gurau je tu. hehehe.

Alaaa. Rasa macam rindu lah plak bila aku tulis artikel nie. Biarpun bapa aku selalu datang jenguk aku kt semenanjung nie, aku rasa macam rindu plak ngan bapa aku nie. Aku rindu sangat2 ngan family aku. Kalau boleh cuti sem nie aku nak bersama ngan diaorang je. hmmm... Bapa...Selamat Hari Bapa.... :)..senyum2 lah selalu ye. Jangan marah2. 


Nie dia bapa aku. Dengan bergaya depan kereta BMW(kereta orang jew nie).



2 orang cantik dan hensem respons:

belajar kat Lim Kok Wing ? Universiti mahal tuh~

mmg belajar kt limkokwing. tapi ad sponsorship. murah lh ckit. hehehe

Post a Comment

Terima Kasih Atas Budi Anda Semua.
Kalau Nak Komen,
Komenlah lagi tanpa rasa segan-silu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...