Perkahwinan GAY Pertama Lelaki Melayu Islam Malaysia Dan Pengakuan GAY lain tentang perbuatan itu!

Perkahwinan GAY Pertama Lelaki Melayu Islam Malaysia!
MARILAH KITA SAMA-SAMA MENDOAKAN SAUDARA KITA INI AGAR DIBERI PETUNJUK DAN HIDAYAH DARI ALLAH S.W.T!

Tahniah Arif, tahniah!
Tahniah kerana menghancurkan harapan ibu bapa dan pihak yang memasang harapan tinggi terhadap anda di dunia ini.

BIO : Ariff Alfian Pelajar Malaysia Kahwin Dengan Lelaki.
Hasrat seorang bapa melihat anak lelakinya, Ariff Alfian Rosli yang menuntut di Dublin untuk menjadi doktor perubatan hampa apabila anaknya itu bukan sahaja tidak meneruskan pengajian, malah telah berkahwin di gereja dengan lelaki dan gagal dihubungi di negara tersebut sejak tiga tahun lalu.
Ciuman perkahwinan ala-ala Barat! Tahniah Arif, tahniah!
Pasangan bertukar-tukar cincin perkahwinan ala-ala Barat! tahniah Arif, Tahniah!
Anda pasti tahu siapa suami siapa isteri..  tahniah Arif, tahniah!

Cukuplah tiga gambar ini. Walaupun aku tiada kaitan dengan arif ni tapi aku tetap merasa sedih dengan apa yang dilakukan oleh Arif. Itu baru aku, sebagai orang luar. Belum lagi ibu bapa Arif, individu yang paling sayangkan Arif di muka bumi ini. Hanya Allah s.w.t je tahu perasaan kedua ibu bapa dia di atas perlakuan "pelik dan songsang" si Arif ni.

Untuk rekod, gambar ini bukan gambar curi. Laki dia sendiri (yeke laki? Entahlah.. Takkan nak panggil bini pula ye tak?) yang mendedahkan gambar-gambar ini di blog /website peribadi sendiri. Dah dia sendiri sebar sebab itu orang tahu. Sebenarnya kebetulan dua, tiga hari lepas bapa dia masuk paper memberitahu tentang kehilangan anak dia. 

Dia bimbangkan akidah anak dia. Yang sebenarnya mereka lost contact sejak tahun 2009. Cuma, maybe baru sekarang bapa dia bersedia untuk share perkara ini dengan orang luar. Maknanya awal-awal dia dapat rasakan sesuatu. Sedih bapa dia.

Kalau ikut bahasa jahat nak je kita maki hamun si Arif ni.. Tapi bila fikir-fikir balik maybe suatu hari bapa dia ataupun ahli keluarga dia yang lain akan terbaca berita ini mesti rasa sedih sangat-sangat. So, marilah kita bersama-sama menjaga bahasa kita. Memang kita geram melihat perlakuan Arif, tapi janganlah bahasa-bahasa kita menguriskan pula perasaan keluarga Arif yang kita semua tahu mereka adalah pihak yang paling tertekan dan sedih pada waktu ini.

Buat Arif, sebagai seorang pelajar yang cemerlang, kenapalah pilih hidup macam ini? Kenapa la nak sedihkan perasaan keluarga sendiri dan mereka-mereka yang memasang harapan tinggi terhadap Arif? Untuk rekod, Arif ni pelajar yang betul-betul bijak. Dia pernah mendapat tajaan Petronas untuk sambung belajar ke luar negara.  

Tapi Petronas telah membatalkan tajaan tersebut. Yang menanggung kesemua kos yang pernah Petronas keluarkan dulu sekarang ini ialah bapa Arif sendiri. Sudahlah menyedihkan keluarga sendiri, tinggalkan hutang pula. Apalah kering sangat hati kau ni Arif.

Kalau kamu terbaca artikel ini Arif, tolonglah, kalau ye pun benci sangat pada keluarga sendiri, tolonglah jumpa mereka buat kali terakhir. Sementara mereka masih hidup, sementara kau masih hidup, jumpalah mereka buat kali terakhir. 

Sekurang-kurangnya biarlah mereka meluahkan apa yang mereka rasakan selama kau menghilang dan baru-baru ini telah pun berkahwin dengan seorang lelaki. Fikirlah Arif, tanpa jasa mak bapa, kau bukan siapa-siapa. Kau boleh putuskan hubungan dengan sesama manusia di dunia ini tapi bukan dengan mak bapa dan ahli keluarga sendiri. Fikirlah masak-masak arif. Kejam pun sepatutnya ada limit Arif, apatah lagi pada keluarga sendiri. Sekian.


Tahniah arif, tahniah! 
P/s : Kepada GAY-GAY di luar sana, silakan bertaubat.. Tolonglah ingat agama, budaya, adat resam dan yang paling penting, mak bapak serta ahli keluarga korang.



#Komen tentang Perkahwinan ini dari seorang GAY lain


PENGAKUAN JUJUR SEORANG GAY BOY | Kehidupan sebagai seorang yang bernafsu songsang bukanlah sesuatu yang boleh dibanggakan. Terbaru, seorang yang mengaku dirinya seorang yang bernafsu songsang telah membuat pengakuan jujur mengenai tabiat buruknya itu.Tetapi, adakah semua alasan yang beliau nyatakan adalah alasan yang valid di hadapan Allah kelak?

aku pun gay….
tp aku langsung tk banga gn ape yg die buat….
malah simpati sgt gn hidup die n famili die…….
boleh di kira murtad kawin di gereja lg…
dh lh songsang…lg kawin kt gereja……….
aku pun gay………
tp tak akan akan sekekali aku memalukn diri aku..mak bapak aku n juga agama aku…..
aku tk minta pun dilahirkn songsang…….
korang ngat jd gay ni best???
main2 then pancot mani..pas tu blah…..
then berebut2 jantan..tgk sape yg dpt paling hot…..??
best ker korang ingat….
seksa wei//teramat2 seksa hidup aku….
tetapi sesekali pun aku tk luper akan allah….
betapa bnyak dosa yg aku buat…..sesaat pun die tk pernah lupeakn aku..and aku sentiasa berdoa agar allah tutupkn pintu hati aku untuk menjadi gay…….
jika di beri pilihan antara memilih dunia atau nikmat gay….
pasti aku pilih dunia…..cos betapa seksanya naluri aku ni hanya allah jer yg tauuu……..



0 Comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Budi Anda Semua.
Kalau Nak Komen,
Komenlah lagi tanpa rasa segan-silu.