Zaman Persekolahan

Aku seorang lelaki yg tidak tahu apakah sikap aku yg sebenarnya??? Adakah aku seorang yg ego...ataupun seorang penyabar?? Adakah aku seorang yg pemalu...ataupun seorang yg peramah??? Setiap kali aku melihat cermin...aku akan terfikir....siapa diriku....dan setiap hari yg berlalu itulah penentu siapa diriku sebenarnya....Disaat aku berada di sekolah menengah...aku inginkan seorang teman yg begitu istimewa untuk diriku...banyak yg aku jumpa...tp semua seperti tidak mahu menerima ku....pada saat itu lh...aku rasa takut untuk mencari cinta dari seorang perempuan....aku malu kalau mereka menolak cinta aku...sebab itu aku tidak pernah bercinta ketika di alam persekolahan...tetapi aku menyimpan satu perasaan terhadap seorang perempuan yg bru ku kenal....namun pabila ku tahu kwn rapat aku sendiri juga syok kn dia...aku mula undurkan diri....aku rela berkorban demi kwn aku....pabila kami semua telah menamatkan zaman persekolahan kami...aku berasa sungguh sedih...aku tidak dpt meluahkan isi hatiku kepadanya demi kwn ku...perasaan aku mula terhadapnya mula terpadam pabila kami tidak pernah berjumpa lagi....dan perasaan itu terus terpadam pabila aku berjumpa dengan seorang perempuan yg ku kenal dalam facebook...kami bercouple tetapi tidak sampai sebulan dan dia mengajak aku putus...aku mulai kecewa....dan aku tidak dpt percaya lagi pd perempuan...namun semua itu tidak bertahan lama...seorang lagi perempuan telah ku temui....namun aku tidak pernah berjumpa dan bersua muka dengan nya...kami juga bercouple tetapi sama dengan cinta pertama ku...aku dengannya tidak sampai sebulan juga...kerana sikapnya yg asyik memaksa ku...itu lh cinta terakhir aku sebelum aku melanjutkan pelajaran aku...


0 Comments:

Post a Comment

Terima Kasih Atas Budi Anda Semua.
Kalau Nak Komen,
Komenlah lagi tanpa rasa segan-silu.